wtorek, 15 czerwca 2010

KROPKI!


hahaha! jedyny kostium w którym nawet jakoś wyglądam! a wszystko dzięki Super Majtkom Z Wysokim Stanem (tak to się mówi?) które zakrywają moje odstające biodra!
no, to moze się zastanowię, czy na pewno "zapominam" kostiumu na zieloną szkołę :P
do tego te słodkie okulary i moja spódniczka w grochy i mogę udawać, ze jestem pin ap!
znalazłam tez śliczne szpilki:

ale pewnie ze względu na mój cudowny wzrost 175cm nigdy nie będę mogła nosić butów na obcasie. chyba, ze znajdę sobie wysokiego męza :D


o tak bym chciała kiedyś wyglądać.
w Poznaniu padał deszcz.
w szkole oglądaliśmy filmy na siedmi lekcjach z dziewięciu. tak to mogę tam chodzić...
chociaż nie.
nie lubię patrzeć, jak podrywają Go wszystkie dziewczyny w klasie i jak on podrywa je.
co do tramwajów, to jechałam dzisiaj piętnastką i wypatrywałam tego całego Go na przystanku. nie było go. pewnie jakbym jechała wcześniejczym tramwajem to bym jechała razem z nim...

teraz piję colę i słucham tego
http://www.youtube.com/watch?v=1rTpV3Fr2eY&feature=related
lovelovelovelove all your money! :D

3 komentarze:

  1. Olej wzrost, noś co Ci się podoba, no bo bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne te butki, ale no szpilki to to nie są w żaden sposób. xd
    I fakt, olewaj wzrost, ja mam 3 cm mniej od Ciebie i noszę (czasem :DD) wysokie obcasy, bo mi się podobają. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. On. Lucy, On to On. Nie szukaj Go po przystankach, znajdź go gdzie indziej.
    Co do butów - olej wzrost, fantastyczne te butki, szpilki to to nie są w żaden sposób, noś co Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń