niedziela, 16 stycznia 2011

byłam w galerii malta

poszlam tam po spodnie,


w Pull&Bear byly te ^^ ladnie nie? i fajne, ale duuzo za duze, bo rozmiar 40, 38 nie bylo, a 36 to juz za male, wiec w koncu ich nie kupilam. moze i dobrze, bo jak tak o nich mysle, to jednak glupi kolor...

Bershka i zajebiste buty, oczywiscie nie dla mnie

TK maxx, to samo - a te sa jeszcze bardziej spoko


Pull&Bear, ładne - w sklepie mialy bardziej wisniowy odcien niz ten na zdjeciu



i torba w TK Maxx ktora w koncu kupilam, tyle ze nie ta tylko taka dajaca po oczach, niebieską, bo byla fajniejsza.
nie ma zadnych fajnych spodni! nigdzie! byłam strasznie wkurzona, dopóki nie znalazłam tej torebki właśnie, i stwierdziłam że spodnie olewam i wolę ją :D

2 komentarze:

  1. Zgadzam się, nie ma spodni, masz urocze skarpetki i fajową torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. te skarpetki to specjalnie dwie różne ? :D

    OdpowiedzUsuń