poniedziałek, 3 stycznia 2011

dża jest prezydentem dża jest kierownikiem ja ja joł!


postanowien na nowy rok wlasciwie nie mam bo i tak ich nie dotrzymam. juz probowalam byc asertywna ale w ciagu tych trzecg dni mi nie wyszlo wiec sobie odpuscilam.
a juz niedlugo again o ciuchach ale to jak znajde czas, a czasu mam nie wiele, jak widac skoro nic nie napisalam w grudniu.
ogolnie to bardzo mi sie podoba ostatnio ta torba podobno za 9,90
ale musze sprawdzic czy to nie aby tylko jakies ploty.
bardzo ladna troba lanvina w h&m za 10 zl? dla mnie spoko!
baj, wesolego nowego roku ludzie!

1 komentarz:

  1. Ooo tak to super , że Lanvin dla H&M ma całą kolekcję :D są też ładne sukienki , ale na osoby o wiele bogatsze i chudsze ode mnie , więc tylko je oglądam :)
    ciągle zapominam o tym blogu ninowym, więc dodaję u siebie linka , żeby wejść jak coś się pojawi
    buzi Ninno

    OdpowiedzUsuń